tisdag 7 januari 2014

De här söta Morötterna.

De här söta söta Morötterna. De som fick stanna kvar allra längst ute i landet.
Vilken underbar söt och smakrik juice det blir av dem!
(Och det var det här som de som ville sälja årets julklapp skulle varit bättre på att kommunicera inför julen, då de här råsaftcentrifugerna skulle bli till årets klapp..)

Man kan blanda med Äpple. Eller mixa Äpple och Kanel. Eller Äpple och Ingefära. Och Morötter. Och med en droppe Citron eller Lime. Eller varför inte gröna saker i. Klart beroendeframkallande!

Hade gärna grävt en bra stuka för dem under hösten ifall jag bara hunnit. Eller ännu hellre önskar jag mig en rejäl jordkällare. Men nu har jag ännu inte det och under tiden njuter jag så mycket jag bara kan av alla söta Morötter. 
 
Ha en fin dag!
/Jessica 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar