torsdag 16 januari 2014

Formex!

Gav mig iväg till Formex igår.
Det är något speciellt med mässor och utställningar tycker jag! Spänning och förväntningar.
Och förutom att träffa på ett helt gäng fantastiska och inspirerande människor -jag hann inte ens komma innanför entrén innan jag trillade över det första trevliga paret, så fanns här bland annat en hel del trevliga dekorationer att titta på. Rotsaker placerade under glas. Underfundiga krukor. Praktiska och fina trädgårdsverktyg...

Men särskilt glad blev jag i Ernst monter. Uppstammad Grönkål -från hans eget odlingsland. Vackert tycker jag. I flera andra montrar fanns det en hel del glas och flaskor i olika färger som användes som vaser till enstaka blad eller kvistar -enkelt och vackert!

Ha det fint!
/Jessica 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar