fredag 9 maj 2014

Den här fantastiska kvinnan är från och med idag med i OdlingsTV-gänget hon med!

Roliga nyheter! 
Pressinfo:
Kanske har ni liksom jag en vana att nästan alltid först av allt bläddra fram till Annika Christensens helt fantastiska sidor i Sveriges största trädgårdstidning Allt om Trädgård? I Annikas Dagbok får vi varje månad se underbara och inspirerande bilder och kan läsa glädjande och lärorika små texter. Annika är både en mycket duktig fotograf och trädgårdsentusiast. Vilken underbar kombination! Hon driver också den mycket välbesökta bloggen: naturligating.blogspot.com, där hon delar med sig av allehanda finfina idéer, råd och tips. 

Och från och med idag kommer ni också att kunna följa Annika genom OdlingsTV! Det var den roliga nyheten som vi ville bjuda er på idag! Gå redan nu in och titta på en av hennes första filmer för www.odlingstv.se! Den handlar om ett spännande och i synnerhet aktuellt ämne och som jag tror berör väldigt många av oss. 

Ha en fin fredagskväll och helg! /Jessica 

ps. Se hennes första film för OdlingsTV genom att enkelt bara klicka på den nedersta bilden! Ds. 


4 kommentarer:

  1. Åh vad braaaaaa! hoppas det fungerar .Har Annika provat det förut ? Tack för filmen toppenbra känner lust att prova på det där också. . Tänk vad mycket vi får lära oss här utav filmerna . Jag brukar ta snigelgift och det fungerar väldigt bra också men det här var något nytt.
    Ha en fin helg Jessica och tack Annika för att du ville visa bekämpningen av sniglar.
    Gerd J, Årsta Havsbad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är Annika suverän! Jag tror att hon sa i filmen att hon börjat att testa förra året? Annika kommer med flera bra filmer på OdlingsTV -jag tror och hoppas att alla som tittar kan finna sin favorit att följa:)
      Nä nu ska jag själv ut på snigeljakt;)
      Ha en fin dag! /Jessica

      Radera
  2. Så kul att få tillökning av bästa sort i gänget! Annikas blogg har jag läst i många år och även haft äran att få träffa henne vid ett par tillfällen :) Nu ska jag titta på film (även om den sortens sniglar ännu inte hittat till min trädgård)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar Annika! Ja hon har en finfin blogg också!:)
      Ha en fin lördag!/Jessica
      Och ps. lyllos dig som inte har fått in dessa i din trädgård än! Ds.

      Radera