måndag 19 maj 2014

Härlig nyhet!

En härlig nyhet för alla er som gärna velat bege er till Malmö i slutet av denna månaden men som kanske av olika anledningar är förhindrade...
 

- OdlingsTV kommer att rapportera exklusivt från Malmö Garden Show!
Vi finns alltså på plats under den 30 maj till 1 juni i Malmö (fast egentligen redan lite innan också för att hinna med allt;). -Kom gärna och hälsa på oss ifall du är på plats! Och ifall du inte har möjlighet att bege dig dit själv, så vet du nu alltså vart du ändå kan få vara med och se allt spännande som händer! 

Dvs på www.odlingstv.se

Ha en toppenkväll!
/Jessica 

ps. Den här fina filmen om stadsodling i Lund är väl värt att titta på! Och även ifall du just inte håller på med stadsodling så bjuder Karin från Fobo och OdlingsTV s Anette på bra tips! Ds. 


1 kommentar:

  1. Hej Jessica !
    Hoppas det blir lyckat i Malmö, men Jessica se till att Odlingsfilmerna får bra ljud . Det hörs väldigt svagt på vissa filmer och inte går det att dra upp volymen mer . Jag sitter med härlurar men det är svagt ändå.
    Synd eftersom jag älskar att titta på alla Odlingsfilmerna och lär mig mycket av dessa .. Många som filmar kanske inte kan så mycket men de lär sig förstås mer o mer ---men jag tänkte, jag säger till för det finns fler som inte hör dessa filmer bra.
    Ha det gott
    Bästa hälsningar från Gerd i Å-H

    SvaraRadera