fredag 22 augusti 2014

Det här kommer jag att odla ännu mer av nästa år!

Redan nu börjar min lilla bok med slutsatser jag själv gjort under odlingsåret -vilket pågår HELA året - fyllas på med "det här måste jag odla ännu mer av 2015!"...
Och de här två sorterna kvalificerar sig definitivt in på listan. Det är kålen Baltisk röd (fantastisk växtkraft samt verkar mer motståndig än resterande kål mot kålmal etc..) samt en otrolig röd klättrande störböna! Vad kommer du odla mer av? 

I helgen ska jag för övrigt ta mig tiden att spåna vidare på mina framföranden under stora Bokmässan i Göteborg. Jag kommer att tala under både fredagen, lördagen samt söndagen. Kom gärna med input här med om vad ni vill höra mig prata om! Nu in på lite strategimöten i stan;)

Ha en fin fredag och helg!
/Jessica 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar