lördag 25 oktober 2014

far runt och... forts.

Kände du igen bilderna från Vintervikens trädgårdar? Alltså dem jag visade i gårdagens blogg? Ifall du ännu inte besökt Vinterviken ( www.vinterviken.com ) så rekommenderas det å det varmaste! Och idag lördag samt i morgon söndag är det sista öppethelgen för cafét tyckte jag att de sa. Så passa på idag och i morgon ifall du befinner dig i närheten av Stockholm!

I veckan var jag också på besök hos mycket duktiga Caroline Alsterhed på Jordiga Broar i Haninge. Vilken fantastisk verksamhet! Läs mer om det här: www.jordigabroar.se . Där blev jag för övrigt också väldigt inspirerad av att odla bland annat Skogsskräppa, se bild nedan, nästa år. Vilken förmån det är att få fara runt och lära sig och inspireras på detta sätt. Känner mig tacksam varje dag.

Ha en fin dag!
/Jessica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar