torsdag 5 februari 2015

Spännande och inspirerande trädgårdstips! Se här:

Jag (och många med mig märker jag!) uppskattar så otroligt mycket när andra människor vill dela med sig av sina odlings- och trädgårdstips! Här nedan listar jag ett gäng av dessa. Kul att de ville dela med sig till alla tittare på OdlingsTV! Klicka på respektive bild så startar det korta klippet. Vilket av dessa har du som favorit? Jag vet nog vilket jag tycker är allra fiffigast;) Alla tips finns f ö också samlade på OdlingsTVs spellista som heter just Trädgårdstips och som finns på vår Youtube-kanal samt på OdlingsTVs hemsida! -Har du kanske ett eget tips och som du vill dela med dig av? I så fall vore det väldigt kul! Skriv nedan eller maila mig direkt på: jessica@abrandnewstory.se


Ha en fin dag!
/Jessica 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar